-

 
Kommer nog ha en bloggpaus, inte länge men till jag får lust att blogga igen eller bloggar säkert imorgon men kan säga att uppdateringen nog inte kommer vara speicellt bra. 
 
Det är så många balndade tankar, vet inte vad jag ska känna? Ena stunden känns de som man ska vara glad, andra tvärt om. Allt är bara sån röra. Försöker se på de posetiva det är så mycket men det känns som allting bara faller samman. Allt de bra, bara försvinner. De som inte har försvunnit, känner jag att de långsamt rinner bort. Jag vet att de snart e borta. 
Har så mycket att vara glad och se fram emot men de känns bara så fel att vara glad när så mycket bara försvinner eller håller på att försvinna.
Vill inte prata med någon, vill inte veta vad andra folk tycker orkar inte höra på allt man ska göra som är "rätt" och ska tänka. Andras tankar tar över mina, det gör mig bara förrvirrad som leder till att jag blir sur och irreterad. Vill säga hela sanningen till folk men är rädd att den ska komma fram fel. 
Jag vet inte om jag ska älska eller hata. Vill bara slå något, är bara så himla sur på denna världen. Allt är bara så snett, jag känner direkt vad som är falskt eller äkta. Vill se livet och världen som något vackert men ändå är det helt tvärt om, vet inte vad jag ska tycka längre.
 
Ingen behöver oroa sig, ingen behöver fråga hur jag mår för jag mår bra! Man ska må bra, bara att jag är väldigt förvirrad just nu, vill gråta just nu och vill bara vara ensam och tänka. Det måste man göra ibland. 
 
 
Älskar att lyssna på denna låten när livet inte är så lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0