Exakt en månad kvar

Om exakt en månad så är jag på flygplatsen framme i drömmarnas land. Då är jag alltså framme i Kalefornien! 
Ska försöka förklara lite om hur resan ska vara i detta inlägget, ni anar inte hur mycket jag längtar och har gjort i ett halvår nu! 
 
Jag åker i alla fall den 12 december, då jag åker ensam ända till USA där jag åker till min bror som pluggar där i 1 år. Där bor dom i en lägenhet 4 stycken killar som jag ska bo med en vecka, det är precis då de har slutat skolan och därför är det väldigt mycket stora fester då menar jag stora runt 500 pers på en hemmafest liksom med inhyrd DJ och allt. Då jag kommer med på, antagligen vill jag nog inte gå dit med killar så får väll se om de finns några tjejer som kan gå med eller något. Så i alla fall bli jävligt skoj! Efter en vecka kommer mina föreldrar upp då vi ska åka runt lite i Kalefornien till de kända ställerna, det är mest mina föreldrar som håller koll på det. Så ska jag shoppa och fira jul där, hur ballt e de inte? Har alltid drömmt om att fira jul i USA eftersom de pyntar ju upp lite överdrivet?! Så de ska bli riktigt mysigt, sedan är de ju nyår och då antar jag väll att de har många feta fester då också eftersom det är ett område med två skolor med 20 000 elever på båda. Så de ska bli nayyyz. 
 
Kommer ha med mig kamera så kommer ta en massa bilder! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen T

Omg såååååå hääär avundsjuuuk på dig!!<3

2012-11-14 @ 19:46:07
URL: http://www.ellengabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0