MÅNDAG

Hej! Kom nyss hem från stallet och var sjukt skoj i alla fall eftersom vi hoppade bana, sedan i slutet fick jag och en i gruppen hoppa högre, sheeet så skoj! Det var i alla fall mitt rekord typ, tror jag i alla fall. Har duschat och fixat lite på Frölunda, sjukt pinsamt att gå runt där i ridkläder hehe.
 
Här är i alla fall lite av veckan planer!
Tisdag: Träffa Felicia, sola och hitta på något kanske?
Onsdag: Träffa Hannibanni och ta lite kort
Torsdag: Köpa gymkort typ?
Fredag: ?
Lördag: ?
 
 


Kommentarer
Postat av: Ellen:)

Hur högt hoppade ni? (:

Svar: 130 eller nått tror jag, fast inte hela banan!
ellienilsson.blogg.se

2012-11-13 @ 16:30:10
URL: http://www.ellengabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0