Mys

När jag kom hem idag gick jag direkt ut och sprang, var sjukt skönt att träna. Hoppas verkligen inte att jag slutar nu, ska bara fixa medecin för jag har fått Astma, haha. 

Nyss varit i stan en stund, fixa lite saker. Påvägen hem så gick jag och köpte lite gott, Eldorado chips förvånansvärt goda, godare än Estella och de och pepsi och lite annat. Men nu sitter jag och kollar på Desperate och funderar att kolla på House, men kollar nog heldre på Desperate faktiskt, hihi. 

 

Fick också en fråga om hur högt jag hoppa igår och de va 1,25 m, fast de var bara ett hinder utan inte hela banan. 

 

Nu ska jag fortsätta mysa med allt gott, ha en bra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0