Torsdag

Denna veckan bara rusar iväg. Var det inte nyss måndag? Igår var inte direkt uppdateringen på topp men jag mådde dåligt och somna direkt när jag kom hem och sedan la jag mig vid 8 för hade konstant huvudverk och den är fortfarande i, riktigt jobbigt! Hade konstant i 2 veckor en gång, så gick jag till läkaren och de var tydligen p.g.a stess så jag spänner mig så fick jag ta tabletter för det. Hoppas verkligen inte det är så igen! 
 
Mamma hämtade mig klockan 11 idag då åkte jag till tandläkaren så fick lite sovmorgon. Där gick det bra iallafall! Sedan åkte vi till Cafét och åt lunch med världens bästa mami. Så jobbade jag till 3 idag, fick även med mig en prinssestårta hem som jag även fick igår. Så den sitter jag och äter nu! 
 
Nu ska jag bara ta det lungt, ladda ner någon film eller något mys och sedan drar jag ner till Mölndahls bro och köper sushi, oh så gott! Hörs senare puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0