hatar mitt liv

Hej! Vaknade imorse och var typ glad, eller försökte i alla fall. Sedan inser jag att inte min laddare till datan funkar, jag har liksom en låneladdare för min gick isönder. Det var i alla fall lite segt, så gjorde jag en frukost och råka spilla ut ett helt mjölkpaket men när jag hade gjort klart min chai-latte som jag gjort då, så smakade den inte ens gott. Så gjorde vanlig oboy istället och gissa vad jag gör? jo jag spiller ut oboy pulvret. Så jävla typiskt. Så tänkte jag att sätta mig vid tv och äta och sedan bara ligga där och chilla, men av någon andledning så funkade inte någon av kanalerna. Så tänkte jag sätta mig vid en annan data, så funkade inte internet? Liksom vad är detta? Det sista så hämtade jag min telefon, men då ser jag att jag fått ett sms att mitt internet har tagit slut, vad händer?! Mitt internet har aldrig tagit slut på telefonen tidigare. Åt och sedan la jag mig på soffan och kollade in i en svart TV. Jag kunde inte göra någonting och mitt huvud gör fortfarande ont? Sedan somnade jag och sov där ända tills nu då jag gick upp på mitt rum och de var bara att strömmen hade gått eller något så laddaren funkar igen så det är väll lite bättre men de andra e inte speciellt mycket bättre, eller jo internet funkar ju. Men detta har i alla fall inte varit en bra dag, har bara hänt massa små irreterande saker också. Dess utom så börjar skolan imorgon som jag inte varit på 3 veckor nu, så hoppas verkligen mitt huvud blir bättre. Ska gå till läkaren snart och få några tabletter eftersom inte vanliga huvudverks tabletter inte funkar i detta läget. 
 
Detta har nog varit de tråkigaste inlägget på länge, men detta har verkligen inte varit en bra dag. JAG VILL HA GODIS MEN ORKAR INTE GÅ UT, SKULLE BLI VÄLDIGT GLAD OM NÅGON RÄDDADE MIN DAG GENOM ATT SÄGA NÅGOT GULLIGT ELLER SÅ? SKULLE VERKLIGEN ÄLSKA DEN PERSONEN SOM STÄLLER UPP FÖR MIG JUST NU. PUSSSS
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg bilder när du rökte vattenpipa röker du cigg eller weed också?
har du pojkvän?

2012-11-18 @ 17:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0