oldtimes

Sitter och kollar igenom alla gamla bilder på facebook, gamla bloggar osv och lyssnar på musik som jag lyssnade på för 1-2 år sedan. Åh vad jag saknar allt gammalt, älskar att kolla på gamla bilder se hur mycket man har förendrats och hur allting har förendrats utan man har tänkt på det speciellt mycket!
Bjuder på några bilder som är tagna för 2 år sedan. Gud kommer ångra detta!
 
jävla fjortis. Jag dör, trodde jag var skit snygg å allt. 
åt på mc varje fucking dag efter skolan!
 
 
Jag och Fill förra året när vi nyss lärt känna varandra typ! 
 
 
-
 
 

Kommentarer
Postat av: Céline

HAHAHHA GUD VA FULA VI VAR OCH SÅ MASSOUD I BAKGRUNDEN

2012-10-31 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0