I Vegas

Är framme i Vegas nu! Så himla cool stad, ska åka hit med mina kompisar när jag blir större och spela och vinna massa pengar. Okej, nej men jag ska hit med mina kompisar när jag blir 21 vafan, å vad bra! 
Har suttit i bilen hela dagen och åkt igenom öken, har så jävla ont i röven så de inte är sant. Har sovit den mesta av tiden men är ändå så trött, har ingen energi alls. 
   Ska försöka ta lite fina bilder i denna staden, är jättedålig på att ställa in olika ljus så det blir alltid så fult med det, men tycker det är jätteroligt att fota städer faktiskt! 
 
  Ska borsta mina tänder nu och sedan kolla gossip girl, åh jag klarar mig inte längre utan den serien. Har varit så dåligt internet så jag har inte orkat kolla på den, men nuså. 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0