kill me så bra

Veckans jobbigaste dag framför mig, haha. 

Vaknade med att jag var hur trött som helst, sådär riktigt trött då man inte orkar lyfta armen ens, haha. Men tog mig ändå upp ur sängen och drack en stor kopp kaffe, så nu är jag pigg i alla fall. 

Har en håltimma då jag och Bianca drar och tränar mage och rygg. Senare ska jag ut och äta med min mormor och mamma eftersom jag fyllde år för ett tag sedan. 

Har nog aldrig varit så taggad för lov som nu, det kommer hända så många roliga saker. 

Fredd i min klass på bilderna, haha sån skön kille! Var även med i V.T men han var dessvärre sjuk nästan hela tiden, annars var han så rolig haha!! 

Beodrar alla att lyssna på låten, blir så lycklig av den. Speciell men såså jäkla skön! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0