Uppdateringen?

Hej! Känner inte att bloggen är på topp direkt. Är lite saker jag vill få fixat. Ny design och ändra textstilen o.s.v. Får se om jag orkar sätta mig ner själv och fixa det eller om någon snäll kan hjälpa mig eller om jag betalar någon för att göra det. Ska bara få lite mera bilder som jag kan använda, så det blir väll förendring i bloggen när jag är hemma igen.
  Känns så bra med ett nytt år och nya mål. Älskar att tänka igeom allt som har hänt, alltså hur saker och ting har förendrats under 2012. Alla minnen som har skapats, hur vänn kretser förendrats, allt man har fått uppleva och lärt sig.
  Har haft en väldans jetlag när jag varit här, fick den dock typ efter två dagar. Så har sovit dygnet runt nästan! Idag har jag bara segat och kollat på Gossip Girl, det är verkligen hur bra som helst, tyckte inte om de från början men de blir somsagt bättre och bättre! 
  Imorgon kommer mina föreldrar hit, vilket ska bli väldigt skönt. Har lärt mig att uppskatta de de gör mera än tidigare kan jag säga haha. Faktiskt väldigt jobbigt att ha ordning på saker och ting själv, inte för de är någon speicell ordning med någonting just nu. Men ska också gå i affär med mami som Tobias verkligen, verkligen inte gillar så ska vi till San Fransico snart också, så tagg!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0