DÖD

Hej! Har nästa inte sovit någonting inatt, jag la mig relativt tidigt och sedan vakna mitt i natten och kunde inte sova på 4 fucking timmar även fast jag drack två glas mjök.
 Började somsagt klockan 10 och trodde verkligen inte det skulle vara så chill som det var, fick världens godaste sallad till lunch och slutade halv 2 och fick med mig en sån avlång bulle ni vet? Är jättetrött nu, och laddar ner Johan Falk filmen på mitt iphone internet, har inget wifi nu och känner verkligen att jag har lust att kolla film nu, vet inte om de är dummt om jag tar för mycket internet men orkar inte bry mig nu. Ska snart åka till stallet, så det blir mys och när jag kommer hem ska jag ta ett bad och sedan sedan sova, längtar för jag är helt sjukt trött! Jag sover alltså i Mölndahl hos min mormor, så tar bara 10 min att åka till cafét. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0