Sliten

Har haft värsta natten och har knappast sovit något, sedan också västa morgonen. Hände massa saker här hemma och sedan hann jag inte fixa mig någonting typ bara eyeliner på ena ögat.. nej men hann med båda men knappast! Skolan har också varit riktigt seg, glömde även böckera i skolan och har prov på torsdag och kan ingenting, typ? 

När jag kom hem så åt jag vet inte hur många mackor och sedan sov, som jag verkligen behövde. Senare åkte jag iväg till Rudebäcks gymnasium och nu är jag hemma och har väldigt mycket att plugga ska nog göra mig ett latte för att bli lite piggare. Blir nog inga mer blogginlägg idag, eller i så fall senare för har mycket att göra! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går de med svenskan egentligen ellie????? kram

2012-11-20 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0