Har inte bloggat på flera dagar för att...

Har inte bloggat på flera dagar för att jag har funderat på om jag ska sluta blogga.
Okej, jag vet faktiskt inte hur många gånger jag har gjort de och sedan ångrat mig. Känns som de kommer bli samma sak denna gången men har faktiskt inte tid, eller varje gång jag har plugg och ska göra ett inlägg så fastnar jag alltid på facebook eller läser andra bloggar och typ två timmar efter så kommer jag på "juste jag skulle ju blogga".. Så då har de liksom gått flera timmar. Men kommer i alla fall komma tillbaka de är jag säker för om de typ händer någonting tänker jag alltid att jag ska skriva de på bloggen, så gör jag inte de ändå då men haha!
Kommer ha tillbaka denna bloggen antar jag, men kommer antagligen tillbaka när skolan är över....ååååh, blir typ depp för det är så långt kvar. 
 
 
 
så tråkigt inlägg orkar inte, haaaaadeeeeeeee
 
 
Åker hem imorgon också btw, så himla tråkigt! Vill aldrig åka hem. Har i alla fall en dag till här i LA vilket är bra, ska bli så roligt å träffa mina vänner igen, pusssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0