-

• Jag gillar verkligen inte julmat, bara lussebullar typ. 
• Jag älskar att dansa haha! 
• Jag blir verkligen en helt annan person när jag är pigg. 
• Jag älskar mina kompisar jäääävligt och har de bästa man kan önska sig. 
• Jag tycker det är otroligt snyggt att vara lång, förut tyckte jag helt tvärt om och hatade min längd. Det var typ min värsta fobi i flera år men nu trivs jag bra när jag känner mig lång. 
• Jag tar åt mig lätt när någon säger något elakt. 
• Jag är oftast väldigt pratglad men kan i vissa lägen bli väldigt blyg. 
• Jag är väääldigt rädd för döden eller att någon nära ska dö. 
• Musik är mitt liv typ. 
• Jag hatar att missa saker och vill oftast vara med på allt.
• Jag suger på att ha ordning på saker och ting.
• Hatar när folk tar "attention" före sina kompisar. 
• Jag går väldigt lätt på reklam, haha. 
• Tycker det är såååå mysigt att kolla på film men jag somnar alltid, hatar mig själv för det. 
• Älskar Wiz finns ingen bättre artist!
• Jag är sjukt lat. 

Kommentarer
Postat av: Ellen T

har du färgat håret? sjukt snyggt iaf!<3

2012-12-16 @ 19:08:12
URL: http://www.ellengabriella.blogg.se
Postat av: Emma

hur lång är du? :)

2012-12-23 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0