cheers to the freaking weend

 
Var på någon fest men typ 200 pers så kom polisen like always typ.... sedan gick vi hem till "oss" med några och bara chilla så kom polisen igen så det var lite fail och det var jag som öppna så stog de typ 4 poliser utanför och fråga massa typ, ingen aning vad jag skulle säga haha. Men det har varit en bra kväll i alla fall!
 
Imorgon ska jag inte upp allt för sent och gå på stan med några tjejer och äta på resturang och shoppa lite, mys! 
Är i alla fall väldigt trött nu och ska sova!

Kommentarer
Postat av: Vanja

ååå va kul du verkar ha det!!!!! JAG ÄR SÅÅ AVIS PÅ DIG NU.. :'(((( buuhuhuhhu

2012-12-14 @ 14:10:03
Postat av: Anonym

Vart är dina föreldrar!!!??? får du festa så för dom?

2012-12-14 @ 22:54:19
Postat av: Anonym

hej!fin blogg:)
kan du inte berätta vad du gör i usa?? är du på språkresa eller vad gör du??:)

2012-12-15 @ 00:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0