Don't like you anymore guuurl

Ska snart sova. Imorgon börjar ju julkalendern, har typ taggat den även om typ ingen kollar på en längre. Det är ju "Mysteriet på Greveholm 2" älskar den vanliga, vet inte hur många gånger jag har kollat om den på dvd här hemma, så mysig. Efter jag har kollat på den ska jag nog ut och springa och senare städa mitt rum som verkligen är kaos, vaxa mina ben hehehehe och göra mig riktigt fräsch på kvällen vet jag inte vad som händer. Men något roligt hoppas jag. Pussss, ska kolla älsklings desperate nu. Har nyss kollat klart på den så ska jag börja på "Gossip girl" sheeet mannen vad najs! 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: dedu ;) <3

gossip girl rules !!!! <3

2012-12-01 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0