Idag är de ju fredag! :) x)

Hej! Uppdateringen har verkligen inte varit bra på senaste dagarna. Men mitt internet på mobilen är slut och har inte haft så mycket tid.

Veckan i skolan har jag jobbat på sjukt mycket, gjort prov  allt har gått bra osv.       Direkt efter jag slutat tog jag en sväng till solariet och sola, sedan mötte jag upp Felicia så åkte vi hem till mig och senare åt pizza med min familj. Därefter gick till frölunda och träffa Emelie och Mathilda, så har vi träffat massa  olika folk under kvällen så det har varit gött! Åker ju snart och kommer vara borta hela lovet, så kommer inte ta det lungt dessa helgerna innan. Haha! Hoppas ni haft en bra fredag, puss!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0