TODAYYY

 

Hejjj allihopa! Helt underbar dag idag verkligen, har sprungit runt i massa olika butiker och hittar massor av fint!

Är hemma på hotell rummet nu och klockan är snart 17.00, har suttit hur länge som helst med massa bilder o.s.v! Hade tänkt att sätta på Gossip Girl, känns som de är en evighet sedan jag såg de nyss fast det var dock bara tre dagar sedan, haha! Ska på bio ikväll på Twilight (okeeej jag vet att jag e väldigt sent ute men de har inte blivit av att se den hemma, så det var ju verkligen på tiden) sedan ska vi äta på youghurtland som är riktigt god yoghurt glass med massa saker till som man får plocka själv. Tar säkert bild på det så ni kan se vad jag menar heheheh. 

Puss. ♥


Kommentarer
Postat av: Denise

Omaaaaaay avis!

2012-12-24 @ 09:22:42
Postat av: Wilma

Fuck you....... Inte alls avis :((( haha saknar dig gumman

2012-12-24 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0