!!

Får frågor hela tiden vad jag gör i USA om jag är på språkresa eller vad jag gör. 
 
Jag är bara här och hälsar på min storbror som går i Collage här ett år. Så bor jag med han och hans kompisar. Ska bara bo här en vecka sedan kommer mina föreldrar så ska vi fira jul i Santa barara sedan åka vidare till de kända ställerna i Kalefornien som L.A, Vegas och de, har inte så stor koll men sedan kommer vi tillbaka till Santa Barbara på nyår då vi ska fira de här. Då kommer jag inte vara med mina föreldrar utan de andra, så de kommer bli feeeettt.
Älskar verkligen detta stället och kommer helt klart också göra samma sak och gå på Collage här när jag blir 19!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0