Framme

Är framme nu.
Har bytt 3 stycken flyg idag. Jävlar vilken lång dag! Eftersom tiden är 9 timmar efter så åkte jag med tiden fick alltså 12-12-12-12 många gr idag. Satt på ett flyg i 12 timmar, var massa försening också för planet var söndrigt! Kom i alla fall till L.A och var helt förvirrad, men så jävla glad det var varmt och att se alla palmer var helt amazing. Hade ingen service på mobilen och gick ute i L.A ensam där de var massa fula gubbar, fyfan. Fick även ta buss. Allting har i alla fall gått jättebra, stolt över mig själv att jag gjort något ensam för de gör jag aldrig. Måste alltid ha någon vid min sida hela tiden, vet nog de flesta som känner mig bra. De är ju ganska mycket man måste hålla reda på när man ska byta flyg osv. 
 
Min bror kom och hämta mig som jag inte sätt på ett halvår och nu bor jag med han och hans tre killkompisar. Imorgon ska jag sova ut har varit uppe sedan 5 i svensk tid till kl 1 och så får man lägga till 9 timmar så de passa med amrikansk tid, sov dock lite på planen men inte mycket. Kollade säkert på 10 st filmer och några How I met you'r mother och New Girl avsnitt. 
 
Santa Barbara. 

Kommentarer
Postat av: Ellen T

gahhh, var så orlig serri, tänkte typ; tänk om hon missar flyget eller att någon kidnapppar dig på någonb flyg plats, haha<3 ha det såååå bra nu! FETT avundsjuuuuk!! Kommer SAKNA dig MASSOR!!!<3 vi MÅSTE Ses när du e hemma sen<3

2012-12-13 @ 15:53:47
URL: http://www.ellengabriella.blogg.se
Postat av: Agneta tössberg

Var stolt över dej själv som klarade detta! Hälsa bror din och ha det så bra.

2012-12-14 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0