Fredag

Har varit borta från skolan hela veckan och även idag! 
Klippte mig och slinga mitt hår igår även, var hemskt att vara ute i kylan medans jag mådde piss i min hals å öronen. Blev i alla fall inte speicellt nöjd, det är väldigt kort men de behövdes verkligen. 
 
Idag åkte jag och Felicia på en minnesstund, satt och väntade på en bänk i brunns på henne en timma
 
. Sedan träffa vi Mathilda & Sara och åkte till Linné där vi gick hem till Davva med Albin, Ludwig och Birk där vi kröka. Eller alla utom jag då eftersom jag är sjuk hihi. 
 
Mår jättedåligt nu och har inte ätit någonting sedan kl kvart över 7 imorse, då jag åt frukost till julkalendern. Är inte ens hungrig men ska ner och ta pizza!
 



 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

davva och mathilda alsing.... oppps

2012-12-08 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0