hejdå

Sitter här med messa feber, vet inte vad man ska ha för tempratur men när jag tog igår så hade jag väldigt lågt och idag har jag väldigt högt.
 Har sovit nästan hela dagen. Har inte ätit något för jag orkar verkligen inte göra någon mat men satte nyss in en lasagne i ungen som ska stå där en timma. Har massa saker att göra i skolan innan jag åker och det är sjukt segt att bli sjuk just nu och sedan ska jag hålla en gympalektion på torsdag och har ingen aning om vad man kan göra? Det kommer inte gå bra känner jag! 
 
 
Victoria Secret fasion show ska väll vara idag? Eller jag fattar ingenting på den just nu, vissa sa att den var för några veckor sedan och de finns tillomed småklipp och bilder från det men på deras hemsida står de att de ska gå idag. Men det verkade inte gå på svensk TV. Någon som vet något om de får gärna höra av sig på något sätt?!
 
 

Kommentarer
Postat av: vanja

dom sänder nog i amerikansk tv idag/igår och om några dagar i Sverige, antar jag :))

2012-12-04 @ 21:21:38
Postat av: Anonym

25 december i sverige :)

2012-12-08 @ 16:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0