21 december 2012

Alla har nog hört att jorden ska gå under 2012, liksom inte speciellt troligt att tro på de när de finns typ 2 olika bra orasaker varje år som säger att jorden ska gå under. Men liksom de jag har hört från detta som får mig att tro att jorden ska gå under då är ju mayaindiandernas tavla där har de bl.a stått massa olika saker som hänt t.ex pesten som var för längesen hade stått på den tavlan innan den kom och så har de varit massa saker som stämmt som de hade förutsagt, inte allt då men. 
 
Det var också något om att alla pyramiderna var bygga under en stjärna, att de betydde någonting? Att de blev något tecken typ eller något sånt, kom inte riktigt ihåg vad de var?
Men i alla fall så tar ju deras tavla slut 2012. Liksom står de ens att jorden kommer gå under då, jag tror i alla fall att något kommer hända. Liksom att jorden ska gå under är nog de jag var mest rädd för i hela mitt liv, i alla fall när jag var mindre. 
Men vad var de som 2012 filmen började med? var inte de att de blev översväming i New York och vad har hänt nu liksom?.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen T

neeej, sluta ellie att skrämma mig :s
Det kan ju fan hända :o översvämning i new york-check! <3

2012-11-11 @ 22:39:02
URL: http://www.ellengabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0