Bekännelser

<3<3♥ Hatar när folk har för mycket luft i sig
<3<3♥ Jag älskar att gå på bio, tycker det är sååå mys!
<3<3♥Jag har svårt att få känslor för killar
<3<3♥Jag får ofta höra att jag ser äldre ut ungefär under 20, i alla fall av äldre killar haha!
<3<3♥Jag har väldigt blandad musiksmak
<3<3♥Stör mig på hybris barn
<3<3♥Jag märker ofta snabbt om en person är falsk, tänker noga på de
<3<3♥Gillar gillar killar som e biffiga och lite äldre än mig. HIHI
<3<3♥Jag blir direkt depp om jag inte har något roligt planerat i "framtiden" typ. Vet liksom inte vad jag ska tänka på?
<3<3♥Jag gillar att vara ensam på morgonen, hatar att prata med någon då vill bara ha det tyst och kanske bara musik på. 
<3<3♥Börjar lätt gråta när jag kollar på filmer, inte bara om något sorgligt häner kan också börja gråta om de e väldigt lyckligt. Haha, töntigt vet! 
<3<3♥Jag gillar folk som är öppna!
<3<3♥Nu ska jag sooova, och kan provet tills imorgon så är sjukt gött! PUUUUUUSSS ALLA FINA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0