FRIDAY

Mitt humör har inte varit på topp direkt de senaste dagarna, därför har jag inte heller orkat blogga så bra heller. Har liksom varit damp sur på mååånga saker.
 
 
Kom i alla fall hem tidigt idag och gjorde iordning mig och åkte och träffa Vanja, Adrian och Mathilda hemma hos Adrian sedan kom alla andra. Sedan så skulle jag möta upp Felicia, lite komplicerat orkar inte förklara allt träffade i alla fall Tor en stund sedan träffade vi Sara i stan. Var sjukt trött sedan och har typ haft feber ikväll (?!) neeej, vill verkligen inte bli sjuk nu ligger med morgonrock, två tjocka täcken, filt och mjukis byxor på mig för att inte frysa.
 
Har väldigt många planer för imorgon och det ska bli jätte rolig dag, men nu ska jag sova och ta det lungt i början av dagen och sova ut de jag behöver! Men säger godnatt, med dagens outfit (okej, inget speciellt men...)
 
 
 
KYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vilken är den bästa affären att köpa jeans på?

2012-11-10 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0