How can I love when I'm afraid to fall?

Hej! 
Min uppdaterig har sugit, har liksom inte haft något internet på min mobil, så kunde inte föra över några bilder till bloggen! Men har i alla fall haft väldigt mysigt i Trollhättan, har skrattat väldigt mycket också. Haha! Passade en hund och så råkade den smita så fick jag världens ryck eftersom de är en motorväg precis brevid och sprang så snabbt jag kunde efter den alla tankar kom upp i huvet samtigt, om den skulle bli påkörd, hur de skulle kunna berätta de till ägaren o.s.v, fick i alla fall tag på henne haha, fail typ. 
 
Kom hem vid 7 och tåget åkte dubbelt så snabbt som de skulle, haha? Var i alla fall framme en halvtimma tidigare och fick vänta på stationen en stund. Men när jag kom hem tog jag och fixade mina ögonbryn och sedan tog jag en behövlig dusch. 
 
PUSS!
 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen:)

HAHAHA! vacker jag är då.. HAHAHHAH!<3

2012-11-26 @ 15:04:23
URL: http://www.ellengabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0