Onsdag

Hej! Hade ganska fail med bussarna imorse, orkade inte tänka eller bry mig om något typ haha. Så missade bussen eller råkade faktiskt kolla till fel ställe så det blev helt fel så försökte jag göra det bästa av det och tog en annan buss så tänkte jag att jag skulle få gå liten bit. Men så råka jag komma till något jätte konstigt ställe, vet inte vart de var någonstans så tog jag nästa buss därifrån och kom till Mölndahls station och när jag kom dit var jag redan en timma försenad så jag satte mig ner på en bänk och satt där ett tag och smsa för jag inte orkade göra något annat. Sedan gick jag till Mölndahls bro och skulle köpa frukt så var det någon pitbull hund som var aggresiv och lös, sjukt läskigt gick direkt in i affären i alla fall och sedan vet jag inte vad som hände med den? Aja. Sedan kom jag hem och somnade direkt på soffan och sov där till klockan var typ halv 4. Skulle egentligen träffa Vanja och ta en fika men bangade, så ska träffa Felicia nu så ska vi sola och göra något annat. vääääldigt intressant. 

Är i alla fall sjukt trött och vet inte vad det är med mig för har liksom sovit hela dagen. Aja, jag är nästan alltid trött på dagen och blir pigg till kvällen, nu vet ni liksom! 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0