Sanningar

♥ jag vill jättegärna flytta, har aldrig gjort det. 
♥ jag har väldigt svårt att bli kär, men vill mer än allt ha en mysig pojkvänn
♥ jag älskar att nörda serier
♥ jag har nästan allas musiksmak förutom kent och håkanhellstöm hehe, förstår mig inte på de bra i den musiken
♥ jag kan märka vääldigt lätt om folk e falska eller äkta
♥ och jag hatar såna som skapar självfortronde genom att trycka ner andra, bläää
♥ folk som är helt underbara och sedan får alldeles för mycket luft i sig, sorgligt typ
♥ bästa som finns e gulliga sms
♥ jag kan vara ganska blyg innan man lär känna mig på riktigt
♥ jag har tränat ganska mycket innan i mitt liv, men nu orkar jag verkligen inte. fast försöker hehe!
♥ när jag var liten hatade jag verkligen hatade att resa, nu älskar jag de verkligen. 
♥ jag kan ofta glömma av att äta, ibland blir de så att jag bara äter en måltid om dagen
♥ jag har väldigt ovanlig humor, brukar skratta ihjäl mig åt alla random saker
♥ jag älskar att driva med folk hehehe
♥ jag vill oftast vara själv på morgonen, kan inte ens prata när jag precis vaknat
♥ jag älskar galna människor som gör alla galna saker, bjuder på sig själv mycket osv. så jävla roligt. Inte såna som bara sitter still & e allmänt tråkiga. 
♥ jag hatar mitt hår så jävla fult just nu, ska till frisören snart och fixa de sån tur är
♥ 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0