SÖNDAG

Hej! Glömde blogga om kvällen igår men det var inte något speciellt, hade taggat att göra något roligt men allting blev ganska failat. Träffade i alla fall lite folk man inte träffat på länge så det var najs! Idag har jag sovit ut eller typ i alla fall, så har jag bara legat i sängen och kollat på desperate, like always. Idag ska jag bara ta det väldigt lungt, ska nog till affären och köpa massa gott. Sedan ska jag ta ett varmt bad och ha hemmaspa typ så som många söndargar brukar se ut! Denna helgen har gått riktigt snabbt, tänkte nyss "äntligen fredag" å nästa sekund "fml måndag imorgon" typ. 
 
Har verkligen inget att skriva nu. PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du blogga mera om när du rider, mer bilder osv?

2012-11-11 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0