Ny blogg

Skaffade blogg på blogg.se istället för nattstad, bilderna blir så dålig kvalité osv där. Eller hade denna bloggen för typ ett år sedan så har läst igenom alla inlägg och tagit bort dom nu! (y) Designen e typ gammal, har ändrat headen men ska fixa lite till snart! 
Tänkte berätta lite om mig själv i alla fall. 
Jag heter Ellinor men blir oftast kallad Ellie, är 15 år och bor i Göteborg, Påvelund med mamma och pappa. På friitiden är jag med kompisar, rider och gymmar ibland. Okej...kommer inte på något mer men här kommer några frågor i alla fall!
 

1. Hur gammal är du om fem år? - 20 år

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Ingen, har legat i min säng hela dagen typ.

3. Hur lång är du? - 172 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? - The hole eller kolla bara en stund för den sööööög!

 5. Vem ringde du senast? - Jag vet faktiskt inte, orkar inte hämta min mobil ens! x) 

6. Vem ringde dig senast? - ????

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - "aha <3 <3 <3" 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta

10. När såg du senast din mamma? -  1 min sedan

11. Vilken ögonfärg har du? - gröna/bruna 

12. När vaknade du i dag? - 11!

13. Vilken är din favoritjulsång? - Gillar inte jul sångar typ! Eller gillade någon Justin Bieber gjorde förra året typ.

14. Vilken är din favoritplats? - I något varmt land typ, eller en strand i Grekland. Var typ Europas tredje bästa stand, åååh älskade den.

15. Vilken plats föredrar du minst? - Skolan typ, blääää

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Ehm, vet inte????

17. Vad skrämde dig om natten som barn? - Spöken, inbrott och att de skulle börja brinna

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - Vanjas blogg när hon skrivit "magnus" istället för magnum" hahah torr humor jag vet men det var skoooj :)

19. Hur stor är din säng? - 160!

20. Har du stationär eller bärbar dator? - bärbar !

21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Typ trosor och linne!

22. Hur många kuddar har du i sängen? - 3 st.

23. Hur många landskap har du bott i? - 1

24. Vilka städer har du bott i? - Göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - strumpor

26. Är du social? - Oftast!

27. Vilken är din favoritglass? - Någon glass från Danmark, ååh ska hämta en nu!! (y) :D

28. Vilken är din favoritefterrätt? - Märräng, hallontårta som bara jag kan göra x) och typ...jag venne

29. Tycker du om kinamat? - Ja! Eller a, blandar ihop kina, thai, japan å de.

30. Tycker du om kaffe? - Ja!

31. Vad dricker du till frukost? - Juice, oboy och kaffe om jag e riktigt trött!

32. Sover du på någon särskild sida? -  Ne, olika varje natt

33. Kan du spela poker? - Ne

34. Tycker du om att mysa/kela? - Bästa som finns, ihhh

35. Är du en beroendemänniska? - fattar inte????

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja, kommer inte ihåg vilka nu bara!

37. Vill du ha barn? - Ja, myyyys. Nej men det skulle varit jobbigt nu!

38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, typ lite tyska och danska hehe.

39. Har du någonsin åkt ambulans? - Tror inte de? maybeee

40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet tror jag, fast pool också!

41. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder smink och sånt tror jag och godis också? huhuh

42. Äger du dyrbara smycken? - Ja, men använder de bara på släktkalas och sånt där duvet.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Kollar inte så mycket på tv kollar med series på datan istället men kollar typ Family Guy tycker jag e bra efter skolan typ! ;))))

44. Kan du rulla med tungan? - Kan göra massa med tungan hihihihihihi

45. Vem är den roligaste människan du känner? - Felicia, skrattar åt henne hela tiden.. rolig på alla sätt!

46. Sover du med gosedjur? Ja, kommer nog aldrig sluta. Måste ha något och krama hehe

47. Vad har du för ringsignal? - Någon iphone signal.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ne, tror inte det?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Min mens, nej har inte ens. Men någon godis i min godispåse.

50. Flirtar du mycket? - haha, kanske de kanske

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0