2012

Nu har jag levt 2013 i exakt en halvtimma. Men ändå man tänker ju tillbaka på året som gått, tycker jag har förendrats väldigt mycket fast ändå inte, för jag känner verkligen att jag håller på att förendras ganska mycket nu!  Jag har lärt mig otroligt mycket under 2012 och liksom mitt "liv" har börjat mera, jag hade inget liv innan typ? Eller har varit mycket mera social och träffat massa nya människor har varit med om så sjukt mycket saker som man faktiskt behöver gå igenom, lärt mig av mina misstag och gjort saker som jag ångrar som alltid kommer vara en del av mig. Har gått igenom svåra saker och ändå varit stark. Jag har fått minnen som jag nog kommer minnas hela mitt liv! Det har liksom varit en början på allt. 
 
Jag hoppas verkligen att 2013 kommer bli bra, även fast jag vet att jag kommer gå egenom en svår period och jag vet att jag inte kan ställa mig på någon trygg plats utan jag måste kämpa för någonting, känner redan nu hur svårt detta året kommer att bli men jag kommer kämpa för någonting bra och ska inte bry mig vad någon tycker för de har jag redan gjort för mycket, varför bry sig om vad någon som inte ens gillar en tycker om mig liksom? Bryr mig allt för mycket om sånt. (okeeej jag vet jag skiriver i gåtor, vill inte skriva ut de helt.)

Löften jag ska lova mig själv
 
♥ Inte tänka för mycket för de leder bara till negativt.
♥ Vara snällare mot min familj, hehe. 
♥ Ta risker
♥ Inte ångra
♥ Inte vara lat och tillbringa halva mitt liv framför datan och inte göra något vettigt. Gäller inte blogga:)
♥ Sova på natten och inte dagarna. 
♥ Börja träna och få snygg kropp/ansikte
♥ Inte tänka på att jag är ful hela tiden
♥ Ha jävligt kul och göra alla galna roliga saker jag älskar med de jag älskar
♥ Plugga, plugga 24/7 typ, fyfan vad tagggish. Eller?
♥ Gå min egna fucking väg och inte bry mig om vad någon annan tycker å tänker
♥ Tänka mer posetivt på allt å alla
♥ Göra klart YOLO-listan med bästis, haha! 
♥ Ta kontakten med de underbaringar jag tappat den med! 
♥ HA ETT JÄVLA BRA ÅR, VARA STARK, ORKA GÅ IGENOM SVÅRA SAKER, TRO PÅ MIG SJÄLV I ALLA LÄGEN, ÄLSKA, SKRATTA, HA RIKTIGT ROLIGT MED ALLA MINA ÄLSKLINGAR OCH BARA KÄMPA SÅ JAG NÅR MINA EGNA MÅL. 
 
ETT ÅR SEN TYP!! OKEEEJ JAG SKOJAR DE VA TYP I VÅRAS. ORKAR INTE MED MEJ SJÄLV, HUR SÅG JAG UT EGENTLIGEN? SKA SLUTA TA SÅNA FULA KORT PÅ MIG SJÄLV HELA TIDEN, ORKAR INTE GÅ EGENOM MIN DATA OCH BARA SE MASSA EGOKORT PÅ MIG SJÄLV OCH INSÉ HUR FUL JAG E, MYCKET ROLIGARE MED ALLA SOCIALA BILDER! 

 

 
L♥VEEEEEE 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0