bästa människan

 
kommer alltid vara min nummer ett och har alltid varit. absolut den bästa syskonet man kan önska sig, en förebild så himla duktig så snäll på alla sätt. den personer som hjälper mig när jag som mest behöver det, som alltid förstår mig och hjälper mig vad det än handlar om.
kom ihåg när du var 9 år och vi stod på badrummet och borsta tänderna när du fick ta flourtablett för att du var så stor. känns som det var för en vecka sedan, nu är du 21 och bor inte hemma längre vilket känns helt sjukt om man tänker efter. kom ihåg när jag bada då det var så strömt och jag inte kunde simma in mot land och fördes utåt, då du dök i så snabbt du kunde och hjälpte mig. kom ihåg när jag gick hem från skolan med och hörde musik 50 m hemifrån och då visste jag att du var hemma. alla gånger jag vaknat mitt i natten och räddat ditt liv. tror inte du fattar hur det känns, vet att du inte vill jag ska ta upp det men du anar inte hur mycket jag uppskattar att du finns och att du är just min storebror. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0