Bra helg

Har inte kunnat blogga då inläggen inte publicerats. 
Har i alla fall haft en riktigt rolig helg, var med Amanda i lördags då vi endast tog det lungt på dagen. Sedan föra vi lite hemma, resturang och sedan vidare på fest i Tuve där det var mycket skönt folk. En lyckad kväll! 
När vi kom hem på morgonen tog jag en välbehövlig dusch och nu ska jag gosa ner mig i sängen och börja plugga till kemislutprovet vi har i morgon. Kan nästan ingenting haha, bra Ellie. 
 
 
Denna veckan kommer i störst del bestå av träning då jag är riktigt sugen på det efter en paus i helgen. Vill verkligen att få en fin kropp till sommaren, hehe. 
 
 
fick nästan inga bilder under kvällen eftersom min mobil i störst del var död. 
 

Hoppas ni hade en bra helg, kramisar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0