livet kan vara svårt men jag svär det är bara att spela på

 
 
Har haft väldigt chill dag i skolan då vi bara hade en lektion. Dock har jag varit tvungen att läsa klart en engelskabok som vi ska redovisa i morgon som jag självklart började på i morse. Har läst klart den nu i alla fall! 
Har inte gjort något alls speciellt, ganska jobbig dag ändå men har hållt mig uppe mitt humör vilket känts bra. Var ute en kort stund och träffa Johan & Marcus men nu är jag hemma och måste ta tag i allt plugg. Fy vad jag har latat mig på senaste. Har kemislutprov på måndag och jag har inte ens öppnat boken än. 
 
Men nog om skolan, taggar helgen till 1000 nu då det händer så många roliga saker. 
 
 
 
 
Pussss 

Kommentarer
Postat av: sara

va ska du i helgen? <3

2014-04-03 @ 21:41:15
Postat av: hanna

vart är jackan ifrån? :)

2014-04-03 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0