oj vad detta går bra

 
 
Min blogg känns torr men ska snart börja lägga lite extra tid. Detta lovet har varit bäst, verkligen bäst. Gör saker absolut hela tiden. Vilket är det bästa som finns, hatar att sitta hemma ensam. Utan gillar att ha folk omkring mig och hitta på något. Blir lätt att man övertänker saker då tills det leder till något negativt när är ensam, i alla fall i mitt fall. 
 
Är så fruktansvärt trött på falska människor, att man ens ska lägga sin tid på dem är helt onödigt känner jag efter detta. Man kommer absolut ingenstans över att bara tänka på sig själv och inte bry sig som andra. Tillslut står man där ensam, tro det eller ej men så är det. 
Visa att ni bryr er om andra, ta vara på dem ni faktiskt har i erat liv och var en bra medmänniska det kommer man längst på. All skitsnack och skit, är verkligen så trött på det. Herregud, hur mycket livserfarenhet kan man ha fått i denna ålder? Lite mer skulle jag tro. Att man bara förstör för sig själv på alla sätt är nog inget jag skulle rekomendera genom att beté sig på ett sådant skitsätt. 
Mitt liv är i alla fall så perfekt det kan vara i nuläget, har allt jag behöver och försöker till 100% ta vara på alla jag har. För det sista man ska göra är att ta dem som kommit in ens liv förgivet! 
 
Puss & kram skumbanan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0