Petter

jag vet inte varför men har verkligen någon kärlek till denna människan. hans låtar är klockrena, att hans ord, tankar & känslor sätter sig mitt i prick. kom ihåg innan jag började lyssna på han på riktigt, att en låt kom på radion, där varendaste ord var det jag behövde höra. att det faktiskt var någon som förstod hur jag kände just då i det tillfället. efter det insåg jag att det inte var den enda låten som verkligen sitter mitt i prick för min del. känns som jag känner denna människan och just de orden han formulerar sig i är nog det mest lika mina tankar jag hört. skulle så himla gärna vilja träffa honom och ha en konversation med honom. för åååh vad han är bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0