Slut på det roliga

Hej! Har verkligen inte varit bra med bloggandet senaste. Bloggar mest för min egen skull för att jag ska kunna minnas perioder, det är ju hur roligt som helst att kolla tillbaka senare. 
 
Nu är lovet slut. Har känts hur långt som helst enligt mig, känns som jag har gjort saker nästan hela tiden och har haft jätteroligt. Har mått sådär de senaste dagarna, har haft nackspärr eller liknande som har gjort ont ända upp till huvudet. Sedan har jag haft jäkligt ont i halsen också, konstigt eftersom jag operera bort mina halsmandlar för ett tag sedan. Jag har ätit hur mycket onyttigt som helst också, inte tränat ett piss o.s.v. Jag äcklas verkligen till allt onyttigt nu, känner stort behov till träning och nyttig mat just nu. Hade egentligen tänkt att gå upp och springa i morse men halsen sa ifrån så det blev inget av det. Vill verkligen bli helt frisk nu, så jag kan ta tag i allt. Måste även ta tag i skolan, usch vad jag har gjort dåligt ifrån mig på senaste och latat mig. Är sjukt trött på Hvitfeldska och ska försöka byta till tvåan. 
 
 
Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0