Träning

 


 
Älskar verkligen att träna. Har gjort det i största delen av mitt liv men senare hade jag en paus i ca. 3 år. Skaffade gymkort för ett år sedan så försökte jag komma igång men blev ofta sjuk när jag försökte gå in för det. Nu när mina halsmandlarna är borta så har jag hållt mig borta från att vara sjuk på det sättet vilket har varit så skönt. Ska ta tag i detta nu inte bara satsa på att bygga muskler utan mycket fokus på kondition också. När man väl fått igång sin kondis så är springa något av det skönaste, plus att man blir mycket gladare. Brukar alltid gå runt och skratta dubbelt så mycket dagen efter jag tagit en lång springrunda. Så himla underbart! 
 
Har faktiskt inte tränat min mage at all förens nu de senaste passen. Red dock förut som jag slutade med i höstas, efter jag hållt på med det hela mitt liv och det tränar en hel del mage, vad jag hört. Nu ska jag träna den ännu mer så det blir bättre, även mycket rumpa osv. Är ganska duktig på att äta bra, klarar mig inte till exempel att äta onyttigt en längre för jag känner stort behov av fräsch och bra mat. Lägger mycket fokus på frukost nu för tiden då jag inte varit så bra på det förr. Tycker inte mackor, fil osv är så gott. Det är så otroligt uttjatat, men det är bara att äta mycket med innehåll av mycket fibrer, protein även fast det inte är gott så känns det bra efter och man klarar mycket mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0