en chans till

Vill verkligen blogga vissa dagar, är taggad på att gå in för ibland det typ. Inte för jag tror att jag har orken att göra något av det men vill ändå blogga och skriva eftersom det är så roligt att kolla tillbaka till, olika perdioder, dagar o.s.v.
 
Har i alla fall varit en rolig dag, dock varit stört trött hela dagen. Var även och simma med skolan och såklart glömmer jag min favvisbikini där och när jag kommer tillbaka är den borta..att tappa bort och glömma saker överallt är nog min starkaste sida i livet, helt ärligt. Riktigt irriterande!
 
 
Börjar halv 2 i morgon, ska verkligen sova ut eftersom det är något jag absolut behöver nu efter helgen och de nätter efter. Ikväll ska dock jag ta tag i allt mitt plugg som jag inte har skött så bra på senaste. Kramisar ♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så fin baby!!!

2014-03-25 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0